Pages

2008年5月23日星期五

放假: Quebec City, Mont-Tremblan, Montreal

上星期六太太有兩位係Toronto嚟嘅朋友探我地, 我o地就約埋其他friends 趁放假 (英女皇日), 就去我個哩個省個首都 quebec city 玩足一日呀(係加拿大, 每個省都有個首都, 係ontario 就係toronto, 係bc 就係victoria)

圖1: 哩個就係quebec city啦, 哈哈



圖2: 行行吓見到好多大炮呀, 佢地個個走去影相, 我就影大炮, 哈哈



圖3: 吓, 去toilet無紙用? 唔怕, 你睇


圖4: 好鬼出面嘅士多卑利芝士派(唔係蛋糕), 間餐廳個名叫"瘋狂豬", 唔知食完會唔會變o左瘋狂呢, 哈哈


圖5: 好好味呀, 又唔甜, 亦無芝士蛋糕咁溜呀


圖6: 食飽係時間要做運動, 我地要登山呀, 你睇, 真係好多級要行呀


圖7: 上到山頂啦, 瀑布就係我地眼前, 好近呀


圖8: 我係瀑布上面條橋影返下面, 嘩, 雙彩虹呀


圖9: 風景真係好靚


圖10: 瀑布呀, 哈哈, 幾型呀


圖11: 第二日(星期日)我地去左Mont- Tremblant, 一個渡假好地方, 係montreal(我住的城市)附近, 我櫻花幾靚, 就影左佢


圖12: 例牌要吃的法式甜薄餅


圖13: 返到montreal啦, 係mont-royal 影吓montreal, 相入面座野係奧運場館呀, 不過宜家好似無咩用 


圖14: Montreal 最出名嘅 bagel呀



圖15: 仲有名堂食外賣都要排好耐隊, 但仍然有人肯去排嘅smoke meat 轉門店, 我都排左40分鐘呀, 撞鬼呀


圖16: 我覺得都係無咩特別啦, 點解個個都要排隊嚟食呢?


圖17: 唔知咩潤呀, 乾都爆呀, 無咩特別


好啦, 星期一再見啦


沒有留言:

發佈留言