Pages

2008年2月22日星期五

周末早餐大show off

一到周末, 起身都10點幾, 食早餐又唔係, 食午餐又太早, 其實有咁多時間, 一於用少少時間做個brunh, 食完先出去行下街, 搵節目啦, 要知道, 每日第一餐對身體好重要呀


咩話? 唔知食咩好? 等我比d意見你啦, 等我一次過出晒我上幾個周末既brunch啦


第一個出場係muffins (乜粉)

我哩個蛋糕白癡, 最怕整蛋糕, 但你睇, 我今次做左個好靚既muffins呀, 哈哈哈,

個面金黃鬆脆, 食完後生既歲呀




入面鬆軟仲有藍梅醬, 真係正都無得頂呀



就係靠晒佢呀, 我淨係出2隻蛋, 橄欖油, 水, 同埋我少少力水, 30分鐘搞掂


我一焗就焗左7個大 (食左2個), 一個細呀



睇真d, 同d 橙一樣呀 (好多個大, 一個細)



或者muffin可能太鬼佬唔o岩你, 咁我哩個瑤柱白粥實o岩你啦, 真係綿呀綿


粥用油, 鹽水浸30分鐘, 再加水同瑤柱, 先大火滾起煲3分鐘, 轉慢火煲40分鐘左右, 最後再大火煲15分鐘, 包你話綿呀綿


加少少鹽同雞粉, 同出面食既一樣咁正呀



再唔係, 火腿通粉啦, 夠港式呀, 湯底係雞湯同東菜, 加少少麻油, 都好好味呀(我太太成日都要我煮呀) 30分鐘搞掂, 無難度



真一次過出晒d brunch, 大家周末就可以有好野食啦


正所謂: 晨早流流食早餐, 等陣行街無撞板


沒有留言:

發佈留言