Pages

2008年2月21日星期四

CH: 松子肉丁 (Stir fried Pork and pine nuts in Hoisin Sauce)

哩個星期真係炒左好多碟有特色既小炒呀, 今天哩個都係小炒, 仲係好味健康既小炒


係網上搵到哩個食譜(頭條網), 佢話:
松子含有油酸,亞油酸等不飽和脂肪酸,具有預防動脈硬化的功用,常吃有助防止心血管疾病。挑選松子仁時,應以原粒大而完整、顏色白淨,且乾燥者為佳。
我見咁健康, 咪去買松子囉, 點知原來好貴呀
, 所以我都係買左少少黎煮啦


有唔少blog友都問過我點樣整d 豬肉片先唔會咁"鞋", 以我所知(如果有其他高手覺得我覺得唔正確, 或者有咩講漏, 記得話我知呀), 其實有幾樣要注意:
1- 豬肉部位要靚, 肉片我會建議用枚頭肉, 通常炒都比較有口感, 太瘦太肥都唔適合, 豬肉冰鮮同新鮮對我分別唔係太大, 因為我係加拿大就算買新鮮, 我都會急凍等第二日食

2- 醃料要正確, 煎煮時要保護肉汁, 所以醃時, 最後要加適量既生粉, 以油, 水, 糖都有有令肉質變滑同"淋"既功效, 但要落得適量

3- 煮時要大快盡快煎封, 同鑊氣同一道理, 盡快令外面熟, 令肉內肉汁流失得最少, 咁你食落, 就唔覺得"乾爭爭"啦

4- 刀功要好, 切得厚薄適宜都好重要呀


以我所知就係咁, 我暫時都無試過煮到d 肉好"鞋"呀, 如果你有任何意見, 歡迎一齊討論呀!


正所謂: 香脆松子炒肉丁, 食完個個好精靈

色彩繽紛, 惹味又靚


材料 Ingredients:
1- 枚頭豬肉 1 磅左右, 切片 (1 lbs loin pork, sliced)
2- 中青椒1個, 去核, 切件 (1 medium green pepper, cut into pieces)
3- 中洋蔥1個, 去衣, 切件 (1 medium onion, peeled, cut into pieces)
4- 細紅洋蔥2個(非必要), 去衣, 切件 (2 small red onion, peeled, cut into pieces, optional)
5- 松子仁約20多粒 (20 pine nuts)
6- 蒜蓉1湯匙 (1 tbsp chopped garlic)

汁料
Sauces:
1- 李x牌海鮮醬 4 湯匙 (4 tbsp Hoisin Sauce)
2- 蠔油 1 湯匙 (1 tbsp oyster sauce)
3- 水 3-4 湯匙 (3-4 tbsp water)

做法
Methods:
1- 豬用用基本野醃15分鐘
2- 中火落油起鑊, 先炒松子仁至金黃, 盛起備用
3- 用淨下的油轉快火爆香蒜蓉, 加豬肉炒至全熟, 盛起備用
4- 快火落油起鑊, 炒香洋蔥, 紅洋蔥, 加少許鹽炒至軟身, 加回豬肉, 落青椒略炒, 加入汁料攪勻, 滾起熄火, 加入松子兜勻即可

1- Marinde the pork with usual spices for 15 mins
2- Heat the pan with oil in medium heat.  Fry the pine nut until brown
3- Use the remain oil on the pan, turn to high heat. Stir-fry the garlic until brown.  Add and stir fry the pork until done.  Put it aside.
4- Heat the pan with oil in high heat.  Stir-fry the onions with some salt until soft.  Add and stir-fry the pork, green pepper.  Mix the ingredient with the sauce.  Turn off the heat and mix with the pine nut.


貼士
:

1- 松子仁不宜太早加入, 炒香後, 最後先加入會較香口
2- 落水, 要一匙兜一下, 看是否太杰, 太杰就再下多一匙, 唔好一次過落晒, 咁樣就可以容易控制汁的杰度
3- 松子好易會炒膿, 炒時注意火力, 一見微黃就好熄火盛起


沒有留言:

發佈留言