Pages

2008年1月18日星期五

旅遊: boston 波士頓

今次就同大家介紹下boston 波士頓啦


上次介紹得唔夠詳細呀, 所以今次會詳細d, 等大家真係去的話, 都有多d資料參考下嘛



其實我個人都幾喜歡boston, 我會建議大家係夏天秋天時間去, 冬天凍冰冰無乜特別


名勝地帶:


1- 各大校園
圖1
:  Havard 校園
哩為大叔好"巴幣", 唔單止個個要去見佢, 個個都想擦佢鞋呀, 你睇, 佢右面對鞋被人擦到變左色, 傳聞話, 你去摸一摸佢隻鞋就會好聰明喎, 佢係邊個? 佢好似係harvard 始創人 (我都唔係好肯定)



圖2Harvard 商科校院
同harvard校院唔同位置, 但都係屬於harvard的
 


圖3: 附近仲有個鬥獸場咁樣既體育館, 希望入面無獅子啦


圖4: M.I.S校院附近既奇怪大廈


3- 唐人街
圖5
: 唔知點解, 我覺得係唐人街個牌坊寫哩四隻字有點怪怪地咁



4- 市中心
圖6
: boston downtown crossing, 係boston市中心, 有大型商店, 而2條街名都幾得意, 分別係winter street, 同埋summer street


圖7: 非常出名既quincy market, 好多遊客會黎影相呀

圖8: 有個好大水壺既starbucks, 唔知你買野唔比錢會既話, 一出門口會唔會跌落黎呢, 哈哈哈


圖9: 圖書館, 大就幾大既, 但我對佢無咩興趣, 哈哈


交通
交通方面, 可以選擇租車, 可以去到好多地方, 比較方便, 但要注意harvard校院及市中心找泊車位很難, 有好多禁區, 要好好小心, 路面又比較複雜, 指示牌都不夠清析

公共交通有巴士, 電車及地鐵, 我只搭過地鐵, 不是太麻煩, 叫最化算的交通工具
>>按這裡看boston的地鐵地圖<<

活動
1-去海灘
在boston, 可以參觀名校harvard外, 還可以去海灘的, 例如revere beach, 搭地鐵可以去到的.  或再遠一點有masachusett by the sea 都係唔錯既選擇

2-去購物
boston還有一個很大的outlet center:


這裡有很多名店減價貨品, 購物shopping也不錯, 不過較遠, 如果租車去會比較方便, 而市中心也有不少名店商店, 不過價錢較貴

美食
在boston, 我覺得最好味是日本, 馬來西亞, 同韓國餐, 以下是一些介紹:
1- 韓國鐵板牛肉

2- 韓國KIMICHI 炒牛肉

3- 韓國辣海鮮煲

4- 日式燒汁牛肉飯

5- 日式燒汁燒魚飯

6- 馬來海南雞

7- 馬來印度薄餅

8- 馬來彿缽飄香


如果大家仲想要咩資料, 可以留言問我, 我知的話一定為大家解答


沒有留言:

發佈留言