Pages

2007年10月22日星期一

真正的意大利菜


 
意大利pizza,Florence style 1kg grilled steak (弗羅倫斯1kg燒牛扒),spaghetti carbonara (蛋,火腿)。全都是真正的意大利菜,同我係加拿大食既好唔同,pizza底係超薄,cheese唔多,非常好味。牛扒無乜醃製,齋用鹽灑係面就咁燒,肉汁超多。意粉比較有咬口,味道比較濃。


係意大利記得唔好飲水,飲house wine好過,因為 1L House wine 要 6 euro,但1/2L 水都要4-5 euro。去到florence,記得試杯 chianti classico 紅酒,味道真係唔錯。


意大利咖啡亦非常好飲,味道濃郁,又平,真係加拿大飲唔道,去到記得飲多d,如果喜歡expresso,我特別推薦marochinno。

2 則留言:

  1. 起呀意大利食個的意大利菜真係與別不同 係美國根本食唔架
    [版主回覆10/25/2007 09:19:00]d 咖啡都好掂,係個邊我見唔到 starbuck,可能太垃圾啦。哈哈

    回覆刪除
  2. HOPE I CAN TRY NEXT TIME

    回覆刪除