Pages

2008年6月21日星期六

放假: 單車狂食同樂日

onion2073.gif image by tonytsang_emotion
放假一早就起左身啦, 因為今日同朋友踩單車, 我驚落雨呀, 所以好緊張, 不斷check天氣, 雖然話會落雨,
th100_.gif image by tonytsang_emotion
但最後都係陽光普照呀, 真係好彩呀,

由於無問過朋友, 所以全部打格仔呀


onion205.gif image by tonytsang_emotion
中途突然見到有好多部消防車, 不過睇左陣, 似乎係流料喎



onion2015.gif image by tonytsang_emotion
晚餐食得好鬼癲呀, 三大盆壽司, 2大隻燒雞, 再整左個雞絲湯呀, 真係飽到頂著個胃呀


onion2052.gif image by tonytsang_emotion
雖然好飽, 但我地都仲食埋譚媽媽嘅超水準嘅棉花蛋糕呀, 真係好好味呀,
onion2047.gif image by tonytsang_emotion
軟綿綿但好有彈性, 出面街賣個啲真係無得比呀, 街買個啲可以全部掉落垃圾筒呀, 如果我八到個食譜, 再同大家分享啦, 哈哈

onion2043.gif image by tonytsang_emotion
我自己keep左半個, 慢慢享受呀


之後大家於是玩wii fit (
onion2020.gif image by tonytsang_emotion
笑到錄地呀, 個個啲動作真係笑死人呀), 再玩rockband, 玩到11:30先走人呀,
onion2014.gif image by tonytsang_emotion
大家要休息呀, 頂唔順啦

onion203.gif image by tonytsang_emotion
另外, 我特別恭喜我偶像陳慧琳呀, 佢終於都結婚啦, 個場面真係好感人呀, 身為佢頭號fans,
onion2076.gif image by tonytsang_emotion
我祝佢白頭到老, 早日生個肥肥白白嘅bb啦


沒有留言:

發佈留言