Pages

2008年3月26日星期三

食譜: 豉椒芋絲蒸三鮮 (Steam Seafood in black bean sauce)

非常好味道, 我講真嘅, 不過, 哩個可以話係啱男仔食多啲, 因為男仔會一啖一隻, 非常過癮, 但女仔(例如我太太), 就喜歡拆隻, 逐件食, 味道同口感當然唔會一樣


所以, 如果你喜歡拆件食(我唔建議), 我會建議你個汁唔好整得咁鹹, 但如果係一口過, 就唔同, 要鹹少少咁先惹味


如果你好辣, 可以加點辣椒油, 更加係無得頂呀, 我覺得最正係芋絲, 因為佢吸晒啲海鮮味, 真係

味呀~~~~


正所謂: 豉椒芋絲蒸三鮮, 好味非常食多啲


一啖一隻, 爽呀 


tonytsang and kareny recipy
烹調時間: 40分鐘左右
tonytsang and kareny recipy
材料
Ingredients:
1- 急凍青口14隻,  解凍, 去殼 (14 thawed, forzen mussels, take the shell off)
2- 中型急凍帶子6隻, 解凍, 切粒 (6 thawed, forzen scalops, diced)
3- 中型熟蛤6隻, 解凍, 切粒 (6 thawed cooked shrimps, diced)
4- 芋絲1包(14粒) (1 bag of yam bundle)
5- 青蔥1條, 切粒 (1 green onion, chopped)
tonytsang and kareny recipy
汁料
 Sauce: (份量只作參考)
1- 蒜蓉豆豉醬1+1/2湯匙 (1+1/2 tbsp garlic and black bean sauce)
2- 糖2茶匙 (2 tsp sugar)
3- 蒜蓉2湯匙 (2 tbsp chopped garlic)
4- 白胡椒少許 (some white pepper)
5- 鹽少許 (some salt)
6- 麻油2茶匙 (2 tsp Sesame oil)
tonytsang and kareny recipy
做法
Methods:

tonytsang and kareny recipy
1- 青口起肉後, 清洗內臟 (圖1), 切粒, 和其他海鮮料用汁料醃10分鐘(圖2)


2- 將青口殼上, 先放上芋絲, 再放上混合海鮮料, 用手壓實, 一隻一隻排好, 如不夠位, 可以把餘下材料放於中間(圖3)


3- 隔水大火蒸10分鐘, 倒去碟內多餘水份, 灑上蔥花即成(圖4)


1- Clean the mussel propertly (fig1), dice it and marinade it with all the seafood with the sauce in about 10 mins (fig2)


2- Put the yam bundle on each mussel shell.  Put the mixed seafood on the top of yam bundle.  Press well the ingredient.  Spread them around the dish.  if there is a rest of mixed seafood.  Put it in the middle of the dish (fig3)  


3- Steam the mixed seafood under high heat for about 10 min.  Drain the exceeded water in the dish.  Add some green onion and that's it. (fig4)
tonytsang and kareny recipy

貼士:

1- 青口內贓(紅圈)要洗好


2- 倒去水份時要小心, 青口有可能會冼走


3- 唔怕辣可以加辣椒粒或伴辣椒油


4- 蒸時, 可以放錫紙於材料上, 擋住倒汗水


5- 唔用熟蝦, 可以改用鮮蝦


6- 青口殼當然要先洗淨先啦
 tonytsang and kareny recipy


生活小事:
星期日我同太太去超市買bagel (麵包) 做早餐, 見到特價買2條5$, 好開心,諗著買1條(2.5$)啦, 去比錢時:

收銀姐姐: 3.8$呀

我: 唔係喎, 2條5$, 1條應該係2.5$喎

收銀姐姐, 碌多次個bar code話: 唔係喎, 無特價呀

我: 咁我唔要啦

收銀姐姐眼中發火, 幫我減左個2次3.8$ (因為碌左2次)

我唔好意思咁比錢買埋其他貨品啦, 有個哥哥好心幫我執好野入袋, 我就啦啦臨囉晒啲野, 就去超市門口搵太太啦
我話: 無特價呀, 我無買呀
太太望一望個袋: 咁哩碌包咩嚟呀?
我望一望, 係喎, 點解話唔要個bagel都會係個袋到嘅?
再check下單, 又真係無計錢喎
就係咁, 我就有免費bagel食啦, 哈哈哈


沒有留言:

發佈留言