Pages

2008年3月27日星期四

食譜: 日式咖哩漢堡飯 (Hamburgar in Japanese curry sauce)

, 哩個食譜正是通之廚房的第100個食譜呀,


真係感激大家支持, 我自己都無諗過可以出到咁多食譜, 我會繼續努力, 會再出多啲, 哈哈


日式咖哩可以話係非常唔抵用, 因為貴, 二來好快用晒, 所以我不嬲好少用, 不過既然買左, 無理由唔用, 係唔係?


漢堡扒點整就無謂講啦, 因為我買返嚟, 用鹽, 黑椒煎好就得, 無咩好講, 其實你地喜歡咩肉類都可以, 可以用豬扒, 可以用海鮮, 可以用雞翼, 隨你喜歡


咖哩磚記得要熄火, 離開火源先好落, 否則唔會杰, 亦唔好一開始就整得太過杰, 因為當佢稍微凍左會自己變得再杰一啲


想香啲, 味濃一啲, 可以用2隻唔同牌子嘅咖哩, 如果可以, 隔晚食會更入味


正所謂: 日式咖哩漢堡飯, 乜都撈埋唔洗煩


雖然我用中辣, 但我覺得唔係好辣


tonytsang and kareny recipy
烹調時間: 40分鐘左右

材料
Ingredients:
1- 紅蘿蔔2條, 去皮, 切粒 (2 carrots, peeled, diced)
2- 中型薯仔4個, 去皮, 切粒 (4 potatos, peeled, diced)
3- 中型洋蔥1個, 去皮,切粒 (1 onion, peeled, diced)
4- 磨菇4-6粒, 去蒂, 切粒(14粒) (4-6 mushrooms, peeled, diced)

汁料
 Sauce: (份量只作參考)
1- 日式咖哩磚4塊 (4 pieces of Japanese curry)
2- 牛油2湯匙 (2 tbsp butter)
3- 水適量 (some water)

tonytsang and kareny recipy
做法
Methods:

tonytsang and kareny recipy
1- 先中火用牛油起鑊, 炒香洋蔥,薯仔, 紅蘿蔔, 磨菇(圖1)


2- 加水, 水位要剛蓋過材料(圖2), 炆至薯仔變腍(約15分鐘) (圖3)


3- 熄火, 離開火源, 逐少加入咖哩磚(圖4), 攪溶至杰身, 蓋上蓋焗10分鐘即成


1- Heat the pan with medium heat with some butter.  Stir-fry the onion, carrots, potatos and mushrooms (fig1)


2- Add the water to cover the ingredients (fig2).  Cook with closed lid until the potato is soft (Fig3)


3- Turn off the heat and remove it from the range.  Add the curry (fig4) and stir it until the sauce is thick.  Close the lid and let it rest for 10 min.
tonytsang and kareny recipy

貼士:

1- 日式咖哩磚不能受熱時加入


2- 我建議混合兩隻不同牌子的咖哩磚, 會好味啲


3- 用不完的咖哩磚要儲存於雪櫃內


4- 日式咖哩可以買辣一點, 然後加點奶, 會滑啲, 香啲


5- 不要一次下晒所以咖哩磚, 先落一半, 攪勻, 看看是否已變杰(不用太杰, 因為你再等一陣, 杰度會自然贈加), 唔夠先再加tonytsang and kareny recipy


生活小事:
星有日我去唐人超市買餸, 當我去比錢時, 收銀個姐姐突然用國語問我, 香茅買嚟做乜?


我打左個突, 點會咁多人唔問, 問我呢? 無理由得我一個買香茅呀, 而且我又係男人, 點解會咁突然去問我呢?


唔通佢有嚟開個blog 所以認得我? 定係佢貪我靚仔?


呆左陣, 人地問到, 唯有答啦, 但實在太突然, 本來國語唔多掂嘅我, 哩刻更加唔掂:



我話: "用拉蒸主爬, 之爬" (用來整豬扒, 雞扒)
我太太係旁邊聽完真係笑到碌地



沒有留言:

發佈留言