Pages

2008年3月10日星期一

CH: 通少豆腐 (Tofu in Chili Bean Sauce)

tonytsang and kareny recipy

我知, 你睇完更會話: "車! 咪即係麻婆豆腐"

其實唔同呀, 一來, 我唔係用碎肉, 二來, 唔係麻辣, 三來, 我無落辣椒, 所以呢, 我話係麻婆豆腐, 反而怕被人話我"移花接木"呀, 哈哈


我哩個"疑似"麻婆豆腐, 口感真係好豐富, 你試過就知, 通少唔會呃你呀, 最好一樣野就係辣度任你調教, 快靚正, 簡單又一餐


呀係呀, 媒氣公司幫我係佢個網頁開左個blog呀, 大家有興趣去過邊參觀, 會有機會見到我呀


正所謂: 通少豆腐夠豐富, 最好食完唔辛苦

真係色香味俱全

tonytsang and kareny recipy
烹調時間: 30分鐘左右

材料
Ingredients:
1- 枚頭豬肉1磅左右, 切粒 (1 lbs tenderloin pork, diced)
2- 滑豆腐一盒, 切大粒 (1 box tofu, diced) 
3- 紅椒半個, 去核, 切粒 (half red pepper, diced)
4- 蒜蓉1湯匙 (1 tbsp chopped garlic)
5- 青蔥1條, 切粒 (1 green onion, diced)


汁料 
Sauce:
1- 李x牌辣豆瓣醬2湯匙 (中辣) (Chili Bean Sauce , 2 tbsp)
2- 水3/4杯左右 (water 3/4 cup)
tonytsang and kareny recipy
做法
Methods:

tonytsang and kareny recipy
1- 豬肉用基本野醃15分鐘
2- 快火落油起鑊, 先爆香蒜蓉至金黃(圖1), 再落豬肉炒至全熟(圖2)
3- 加入紅椒粒略炒, 再加豆腐粒(圖3), 加入汁料輕手攪勻, 焗5分鐘(圖4)
4- 最後上碟加上蔥即成

1- Marinade the pork with the usual spices for 15 mins
2- Heat the pan with oil in high heat.  Stir-fry the garlic until brown (fig1).  Add and stir fry the pork until done (fig2)
3- Add and stir fry the red pepper a bit.  Add tofu (fig3) and the sauce.  Cook it through for 5 min (fig4)
4- Add the green onion at the end.
 tonytsang and kareny recipy
貼士
:

1- 豆腐如果是板豆腐(1磚磚硬身, 浸於水中那些), 可以先放入微波爐叮5分鐘, 倒去流出來的水
2- 豆腐加入鑊中, 便要快手加入汁料, 最後攪拌時, 小心整爛豆腐
3- 要辣一點, 可以加辣椒油, 或辣椒粒於汁料中
4- 要杰一點, 可以先將豆腐上碟, 再加生粉水埋獻, 淋於豆腐上
5- 若不夠鹹, 可以加點鹽, 不要加生抽
tonytsang and kareny recipy


沒有留言:

發佈留言