Pages

2008年3月5日星期三

CH: 鹹菜炒豬肉 (salted sour cabbage and pork)

<<通少食譜夠簡單, 即學即整無話難>>

鹹菜係我媽媽成日會用o既材料, 亦係我最喜歡吃的


之前我整涼瓜鹹菜炆排骨都話過有日要整哩味撚手小菜, 今日就話比大家聽點整啦


不過其實真係好簡單, 簡單到你唔信, 你買個鹹菜試下就明啦


味道酸酸味味, 以前我可以一碟鹹菜炒豬肉送兩碗飯呀


正所謂: 鹹菜豬肉太好味, 個個食完唔夠皮

我豬肉落得太多, 其實應該係鹹菜多d 先好味

<<通少食譜夠簡單, 即學即整無話難>>

烹調時間
: 30 分鐘左右
材料
Ingredients:
1- 枚頭豬肉1磅左右, 切片 (1 lbs of Tenderloin pork, sliced)
2- 鹹酸菜1包 (250g), 洗淨切絲 ( bag of salted sour cabbage, shredded)

調味料 Seasonings:
1- 魚露適量 (Some fish sauce)
2- 水1半杯左右 (1 and 1/2 cup of water)


做法
Methods:
1- 豬肉用基本野醃一醃 15 分鐘
2- 快火落油起鑊, 落豬肉炒至全熟
3- 加入鹹酸菜絲和豬肉一同炒香, 加水蓋上蓋焗5分鐘
4- 加入魚露調味即成


1- Marinade the pork with usual spices for 15 mins.
2- Heat the pan with oil in high heat.  Add and stir-fry the pork until done. 
3- Add and stir-fry the cabbage.  Add water and close the lid to cook it through about 5 min long.
4- Add the fish sauce according to your taste.

貼士:

1-  鹹菜以小葉(手指指著, 深綠色部位, 越少越好)為佳

<<通少食譜夠簡單, 即學即整無話難>>



沒有留言:

發佈留言