Pages

2007年12月8日星期六

聖誕樹

今日星期六,無咩節目呀,去完外母屋企,食包包就返左屋企


以前通常星期六d friends都會call我同皇后去玩,不過我諗今時今日,只能成為集體回憶啦,無計啦,人會變,月會圓嘛

(我人緣不嬲唔好),突然諗起 E神既"最佳損友"添
返到屋企皇后今晚零晨同聽日都要開公,所以做電腦哩行真係唔多好玩
 
(好彩我做既野唔洗o者成日通宵達旦)


我見無野做,佢又未夠鐘返工,咪一齊整聖誕樹囉 


係唔係好靚呢?


半小時就搞掂,我放左皇后份聖誕禮物係樹底,大家估下係乜?
(貼士:你用電腦必須要的)


我見有時間,就去試下個新既壓力煲,水滾會噴煙,仲有紅色制凸出黎,真係好過癮呀

我諗著聽日買牛腩用壓力煲去紋,應該都會好過癮


沒有留言:

發佈留言