Pages

2007年10月24日星期三

回到間屋未起時


爛地一塊, 當時都唔知邊塊地係我


過左無耐, 個地基就搭好晒




再過一排, 間屋開始起啦



過左陣, 外面已經砌到七七八八


又過多陣, 間屋已經差唔多搞掂



 


終於完成, 可以入伙啦, 個門牌號碼係我自己裝
--------------------------------------------------------------------------------------------


睇返當年間屋慢慢起好, 感覺真係好特別


當年風雨不改, 每隔幾日, 必定去check 屋一次, 每次見到有野唔同左, 有野多左, 都會好興奮, 係咁不停影相


仲記得每次一落雨, 架車去完新屋必定污糟到如的跌落屎坑


今日乜都起好晒啦, 當日無街燈, 無郵筒, 無車路, 無巴士, 今日乜都有齊啦, 只不過係一年唔夠既時間


4 則留言:

  1. 你就好啦我個間唔係新屋 不過已經貴到飛起喇
    [版主回覆10/25/2007 09:14:00]你好,你有無blog呀,我唔見有你個blog 條link喎
    你住係邊架?

    回覆刪除
  2. 哈哈~好棧呢,好似大肚婆十月懷胎咁o既 feel 呢~係呢,呢度係邊個國家呢?
    [版主回覆10/25/2007 20:53:00]嘩, 見到你黎我個blog 好開心呀, 好似名星突然到訪咁既feel :p
    我住係加拿大, 一個唔多人知, 但好多華人既quebec montreal, 魁北克滿地可
    睇住間屋一日一日咁大, 真係好似睇人大肚咁架

    回覆刪除
  3. 如果我都可以起間咁上下的村屋就好咯,,,,
    (白汁個食譜我之前出左O架喇, 你去詩房菜到搵吖~~~)
    [版主回覆10/26/2007 21:52:00]係? 等我啦啦臨去偷, 呀唔係, 係去學先

    回覆刪除
  4. 可以想像到由零到有果種感覺係好感動 !
    二人親手親眼睇住自己既結晶品出現喎!
    住得特別warm呢!  更有意思呢!

    回覆刪除