Pages

2008年9月23日星期二

回歸: banff, 阿拉斯加, 溫哥華旅遊觀光

onion2076.gif image by tonytsang_emotion
首先多謝各位在我旅遊2星期內, 都嚟留言呀, 我非常感謝大家, 不過我唔一一回覆啦, 係哩到一次過, 多謝晒你地咁多位啦

3ca8b998.gif image by tonytsang_emotion
哩兩個星期真係過得好快, 第一個星期我去左加拿大非常出名嘅banff, 啲湖光山色真係非常之靚


onion2065.gif image by tonytsang_emotion
之後我地坐遊輪, 去左阿拉斯加玩左7日, 船上美食豐富, 到處風景又靚, 尤其係啲冰川, 真係好型, 好靚呀


onion2064.gif image by tonytsang_emotion
而溫哥華只係留左2日, 所以無咩去玩, 只係食同買野咁啦


哩個旅程真係好開心呀


onion2046.gif image by tonytsang_emotion
聽日我先出食譜啦, 今日就等我同大家分享一吓某啲相先(我影左千幾張相, 無可能係哩到出得晒啦, 哈哈):

Johnson Lake, 真係靚到好似畫一樣



Lake Louise, 一樣超靚



車底唔知有咩好食, 啲羊食唔停口呢, 哈哈



超正宗加拿大靚牛扒, 牛味超重



係船上爬石, 哈哈, 好好玩



超靚嘅hubbard 冰川, 啲冰會烈開, 好震撼呀


請勿同熊傾計呀...哈哈哈



船上必睇嘅歌舞表演



真係有熊出現呀, 唔係假呀



慶祝我同太太一周年, 哈哈, 好開心



我仲買左佢地出嘅食譜, 哈哈



溫哥華就無咩去邊, 只係去左個fisherman碼頭行吓


 


沒有留言:

發佈留言