Pages

2008年3月30日星期日

食譜: 泰式豬柳 (Pork in Thai Style )

本來想學blog友 vyvy 整泰式豬頸肉, 但豬頸肉我不嬲無買開, 所以改用豬扒切件, 味道一樣咁好呀


最好味就係加左蜜糖, 平均左本身魚露嘅鹹味, 食落酸酸甜甜地, 加埋花生碎, 非常惹味


材料又簡單, 唔需要多餘嘅配菜呀, 所以烹調時間短, 非常容易整, 包你煮得開心, 食又過癮


正所謂: 泰式豬柳易處理, 濃郁香口太好味


真係非常好味呀


tonytsang and kareny recipy
烹調時間: 40分鐘左右

材料
Ingredients:
1- 無骨豬扒6塊, (6 bonless pork chops)
2- 熟花生數粒, 壓碎 (some baked peanuts, meshed)
tonytsang and kareny recipy
醃料 Seasoning: (份量只作參考)
1- 蒜蓉2湯匙 (2 tbsp chopped garlic)
2- 鹽適量 (Some salt)
3- 糖適量 (Some sugar)
4- 魚露3湯匙 (3 tbsp fish sauce)
5- 胡椒粉適量 (some white pepper)
6- 香茅1條, 拍扁, 切粒, 非必要 (1 lemongrass, chopped, optional)

汁料
 Sauce: (份量只作參考)
1- 蒜蓉1湯匙 (1 tbsp chopped garlic)
2- 魚露2湯匙 (2 tbsp fish sauce) 
3- 青檸汁4湯匙 (4 tbsp lemonade)
4- 糖2湯匙 (1 tbsp sugar) 
5- 辣椒醬2茶匙 (2 tsp chili sauce)
6- 芫茜適量 (Some Coriander )
7- 紅椒1/4個切粒 (1/4 red pepper, diced)
8- 金不換葉數塊 (some basil leaves)

tonytsang and kareny recipy
做法
Methods:

tonytsang and kareny recipy
1- 豬扒兩面井字形拍鬆, 切件, 再用醃料醃20分鐘 (圖1)


2- 汁料切成幼粒攪勻, 或用攪拌器幫手攪成幼粒 (圖2)


3- 快火落油起鑊, 先爆香蒜蓉, 再落豬扒炒至全熟, (圖3), 熄火, 加入1湯匙蜜糖兜勻上碟, 灑上花生碎, 吃時伴汁享用


1- Beat the pork chop evently on each surface.  Cut into small pieces.  Marinade with the Seasoning for 20 min (fig1)


2- Dice all the dry sauce ingredient and mix all the ingredient well.  You can use a blender to make this process easier (Fig2)


3- Heat the pan with oil in high heat.  Stir-fry the garlic until brown.  Add and stir-fry the pork chop until done (fig3).  Turn off the heat.  Add the 1 tbsp of honey and mix it will the pork chop.  Put it on the dish and add the peanuts.  Serve with the sauce.
tonytsang and kareny recipy

貼士:

1- 豬扒要井字形拍鬆


2- 蜜糖不宜受熱烹調, 所以要熄火後才落


3- 汁料要按自己口味調整, 好貼則多加糖, 好酸則多加檸檬汁


4- 花生焗熟或炸過才會香口
tonytsang and kareny recipy

生活小事:
星有六, 哩邊有間藥房(即係好似hk屈人氏咁呢)裝飾完重開大減價, 我同太太食完早餐, 就去睇吓啦


我一去到, 已經唔係好想入去, 因為連車位都好難先搵到, 可想而知有幾多人係入面呀


入到去, 當然去睇下啲超平減價貨啦, 我去到該貨品附近, 好多人呀, 我呆左陣, 突然覺得自己係長州呀, 幻想到自己係1號參賽者, 同其他選手去搶包山咁呀, 我見啲選手係咁搶, 一邊係咁將啲戰利品放入袋, 一邊係咁推開其他選手, 好多選手都跌左落黎受傷, 好激烈呀


我太太忍唔著推我一推, 輕輕話: "仲唔去囉野?"


我心諗, 我又無盾牌, 又無催淚彈, 我點接近到示威地點呀, 唔係, 係減價貨


我深呼吸一吓, 就去馬呀, 衝呀, 殺呀~~~~~~~~~~


沒有留言:

發佈留言