Pages

2008年2月29日星期五

食譜: 核桃餬 (Walnut Paste Dessert)

核桃對身體真係好有益, 我太太哩幾排都訓得唔係幾好, 所以我決定煲核桃餬比佢食下, 希望可以幫到下佢呀


整核桃餬其實可以好快, 最麻煩係處理核桃, 我會建議去買一d 熟左既核桃, 一來唔洗剝殼(哩個步驟真係好煩), 二來浸下就用得, 會快好多


有人會將核桃炸好先磨, 我覺得咁做又麻煩, 又肥膩呀, 所以我無咁做呀, 原粒去磨, 天然好多呀


核桃對人大腦, 皮膚都好有益, 如果你成日都失眠, 記得飲多兩碗呀


正所謂: 香滑有益核桃餬, 補腦安眠潤皮膚


正, 真係好滑呀


材料 Ingredients:
1- 核桃肉15多粒左右, 洗淨 (walnut)
2- 冰糖適量 (Rock sugar) 
3- 水約2碗 (如圖般大小的湯碗) (2 bowl of water)
4- 鮮奶1/4大碗 (如圖般大小的湯碗) (1/4 bowl of milk)

做法
:
1- 先將核桃肉洗好, 加水用果汁機打成漿
2- 倒核桃漿於煲內, 加入冰糖, 用大火滾起, 其間要不斷攪拌防止膿底
3- 熄火加入鮮奶攪勻, 再加冰糖試味即成


1- Blend the walnut with water by a blender to well fine.
2- Boil the walnut paste with the sugar.  Stir it well while boiling
3- Turn the heat off and add the milk and mix it well.

貼士:

1- 核桃肉可以先炸過, 但比較油膩, 唔建議
2- 核桃在果汁機打磨1次後, 先用濾隔, 隔開未磨好的核桃, 再加少少水, 再磨, 再過濾, 重覆3-4次, 就可以做到好滑的核桃餬
3- 煮時要不斷攪拌防止燶底
4- 核桃渣都是有益的, 可以加少許糖, 當核桃蓉塗上多士來吃


1 則留言: