Pages

2008年1月10日星期四

十分慶幸, 被列為精選


今日blog友 see kitchen 向我報喜, 話我知, 我個blog列入為精選


我真係好高興, 10尾開blog至今3個多月, 不單認識了一班志同道合, 喜歡煮, 喜歡吃既好朋友, 更得到大家支持


有今日咁既成績絕非我寫好, 而係因為有您既支持同鼓勵


在此再一次多謝大家
(Thank you once again for your support)


我煮野真係唔叻, 如果以後有咩做得唔好, 請大大多多指教, 我定會盡力寫好我既食譜, 繼續為大家帶來歡笑同煮食既idea


 


沒有留言:

發佈留言