Pages

2007年12月4日星期二

食譜: 蒜香金沙三寶

真係煮左咁耐, 第一次炸野.  哩碟蒜香金沙三寶 係我上星期四 (11月29日)既晚餐


想番當晚準備炸野時突然停電, 我心諗, 唔通我真係唔可以炸野, 連個天都唔準我炸, 斷埋我電咁誇?


本來都打定輸數, 出去食啦, 點知去到餐廳我鄰居好朋友fiona打黎話有番電喎, 咁咪決定返家煮埋佢啦


不過食完又停多鑊, 睇黎個天對我去炸野真係好不滿呀


正所謂: 諗著開齋炸三寶, 點知停電咁離譜 


哩個食譜係改良自blog友 vyvy<<蒜香黃金蝦>>


真係金黃鬆脆, 食完後生幾歲

<<左上角圓型係巨型帶子, 右面曲曲地係中蝦, 左下角長方型係魷魚>>

皇后今次食完評價係: 好味道 (佢連d 蒜蓉都唔放過)


材料: 4 人份量
1- 鹹蛋2隻 (只用蛋黃)
2- 巨型帶子4隻 (或中型8隻)
3- 中蝦12隻 (或大蝦6隻)
4- 魷魚筒一條 (唔好買錯墨魚, 無鬚架)
5- 蒜蓉3湯匙

炸漿:
1- 生粉, 蛋漿, 麵包慷

做法:
1- 魷魚筒用手壓好, 在筒口用刀水平地將它一分為二, 挑去軟骨, 魷魚面戒斜紋, 起 
    厚片
2- 帶子,蝦, 魷魚片抹乾, 用少去胡椒粉醃一醃
3- 帶子,蝦, 魷魚用生粉叉勻, 放入蛋漿, 再沾滿麵包慷
4- 鹹蛋放入鍋內, 加凍水, 煲大約10分鐘至蛋全熟, 過凍水, 去殼, 取蛋黃, 放入碗內
     壓成蛋黃蓉
5- 準備炸鍋, 油滾將帶子,蝦, 魷魚逐件炸至金黃, 放在有油煙紙的碟上
6- 快火起鑊, 落牛油快速爆香蒜蓉, 加入蛋黃蓉, 炒至蛋黃蓉起泡, 就加入炸好的
     帶子,蝦, 魷魚快速兜勻上碟, 加上少去椒鹽即成

貼士:


1- 魷魚面必須戒斜紋防止它卷曲
2- 炸三寶時, 由於有水份, 油面會有好多泡
3- 炸三寶時, 最好分開炸, 炸完一樣待油滾一陣, 令水份蒸發會好d
4- 牛油如果在熱鑊太耐會變黑
5- 日式炸法比較麻煩, 可改用中國式
6- 如用日式, 記得是按照粉, 蛋, 麵包慷, 不要調亂
7- 粉, 蛋, 麵包慷必須完全包著食物, 不要太慳


後話:
本來仲有一味用埋d 鹹蛋白, 但係個死人豆腐蒸完發覺係酸既, 所以掉左


沒有留言:

發佈留言