Pages

2007年10月22日星期一

琵琶豆腐


材料:(4 人分量)

板豆腐 4 塊 (豆腐硬身,浸係水入面那種)

綾魚肉 1 kg

冬菇 4 - 6 朵,浸軟起片

蝦 4-6 隻,去殼,切細粒

雞蛋 8 隻


 

步驟

將豆腐抹掉,加入生粉兜勻壓碎,再加入其他材料(雞蛋除外)。

如果混合後不夠黏身,再加生秎兜勻

雞蛋發勻,用湯匙灑上生粉,在"筆"起混合豆腐,添上蛋槳,逐匙放入滾油中炸至金黃色即可。


汁料可用3茶匙蠔油,半碗水,少許麻油,胡椒粉,鹽,豉油,生粉混合煮滾。

5 則留言:

  1. 通少...我想問下呢個餸係咪唔洗落調味料架?
     
    [版主回覆09/15/2009 01:50:00]係, 但你想有啲味的話, 都可以加少少鹽同胡椒粉

    回覆刪除
  2. hi...do u know whats the english name in 綾魚?? or can i use another type of fish?? thx
    [版主回覆02/04/2010 03:15:00]Dace fish

    回覆刪除
  3. 我想問如果豆腐買左唔係浸係水入面個D,返屋企用水浸返佢,得唔得架?!
    [版主回覆04/27/2010 05:33:00]得, 但係都要日日換水

    回覆刪除
  4. hi,請問琵琶豆腐可否加其他配料煮,如肉類....,我會改成白汁煮,thx!
    [版主回覆05/11/2010 00:29:00]如此改法, 沒有問題, 但就不會是琵琶豆腐了

    回覆刪除